Radziejowa i Wielki Rogacz

• Sprzęt SANTA
Piątek, 9 czerwca 2017 | dodano: 20.06.2017

Piwniczna Zdrój - Kamienny Groń (785 m) - Niemcowa (1001 m) - Wielki Rogacz (1182 m) - Przełęcz Żłobki (1106 m) - Radziejowa (1262 m)  - Złomnisty Wierch (1226 m) - Przehyba (1175 m) -  Wdżary Nizne (778 m) - Rytro - Piwniczna Zdrój

Santa z Doliny Roztoki
"Urodził się w nieprzebytych gąszczach stoku góry Radziejowej, tam gdzie opada ona gwałtownie ku huczącym po kamieniach w dole Małej i Dużej Roztokom Ryterskim. Piękna i bujna była jego górzysta ojczyzna..."
Nie przesadzałbym z tym "nieprzebytych gąszczach" - Santa i Dart(h)Moor dały radę, czyli lecimy Pasmo Radziejowej w Beskidzie Sądeckim. A poza tym Santa to się urodził w Piekle i jadł skały na śniadanie :D

Jak zobaczyłem na mapie nazwę WIELKI ROGACZ to już wiedziałem, że muszę tam Santę wytachać :)

tak jakoś sentymentalnie się zrobiło...Wielki Rogacz, Rogaty Rozpruwacz. Szczęśliwe dzieciństwo wśród Demonów :D

Mały Szkodnik na Wielkim Rogaczu:
...a takie są widoki z Niemałego Rogasia :)

... Dywizję SFA Szablistów Pancernych wyślemy tam :)

Z wizytą u Rogasia - czyli Radziejowa zdobyta

KIerunek Prehyba

Zjazd z Prehyby - Szkodnik na kamyczkach

Na Kamyczkach 2 - Santa wyniesion (dosłownie) na ołtarze :)

Dobry, techniczny zja...eee znios bo trochę jednak za stromo.