Dwie wieże...

Piątek, 1 maja 2020 | dodano: 02.05.2020

...czyli LUBA(ń) lubi GOR(ą)C(ą) jazdę :D

Tyranie zielonym szlakiem z Tylmanowej przez Basztę i Pasterski Wierch aż na LUBAŃ.
Potem Pasmo Lubania w jedynym słusznym kierunku czyli w stronę Knurowskiej - zjazd do Ochotnicy przez Studzionki i tyranie na GORC przez Jamne. Z Gorca powrót przez Wierch Lelonek i Przełęcz Młynne.
Ponad 1800m przewyższenia. To uzależnia :)

Kalwaria na Baszcie

Niech Was nie zwiedzie możliwość jazdy :)

...dalej było już tylko tak:

... i tak:

... i tak też:

Teraz w prawo?

Cel już widać:

Już prawie jesteśmy:

Nawet coś widać. A taka mała kropka na szczycie w centrum zdjęcia, tuż pod chmurami, to nasza druga wieża - mój ukochany GOR(e)C :)

Siedzimy po wieżą (dosłownie) i czekamy na deszcz... tzn. czekamy aż przejdzie bo zaczęło napierać porządnie :)

Wes Craven miał rację: "Wzgórza mają oczy" !!!

Kierunek Przełęcz Knurowska

"Przejdą lata i wieki przeminą, pozostaną ślady dawnych dni..."

Przeskok w czasie... dosłownie. Kilka godzin później i po jakimś chorym podjeździe. Hale podgorcowe:

Kocham gorczańskie mgły...

Jest i druga z wież. GORC! Od 3 roku życia nie ma chyba roku abym tu nie był. Gorce to mój drugi dom...

Brakuje tylko Szpady i były by wszystkie moje Miłości na zdjęciu :)

No dobra, trzeba by było jeszcze napisać gdzieś: [e do "PI" razy "i" równa się minus jeden], aby były wszystkie :)

aramisy
| 20:30 niedziela, 10 maja 2020 | linkuj @djk71 Póki kola dotykają ziemi jest dobrze, gdy zaczynają dotykać pleców to... licznik wtedy nie liczy :(
djk71
| 09:43 sobota, 9 maja 2020 | linkuj W statystykach powinno być jeszcze info ile rowerem, a ile pieszo :-)
aramisy
| 10:04 wtorek, 5 maja 2020 | linkuj Gorce to magiczne góry... wiem, że może nie jest obiektywny, skoro nazywam je drugim domem (lata wakacji i ferii spędzane w Szczawie), ale TO MAGICZNE GÓRY koniec, kropka :D
mavic
| 22:26 poniedziałek, 4 maja 2020 | linkuj Gorce to srogie wypychy ale za to jakie szybkie zjazdy.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa akzes