Góry Świętokrzyskie - Pasmo Orłowińskie

Niedziela, 3 maja 2020 | dodano: 04.05.2020

Końcówka majówki to Góry Świętokrzyskie. Przez niektórych nie uważane nawet za góry, ale powiem Wam, że... no owszem, niewysokie, ale niebieski szlak w Paśmie Orłowińskim jest cudowny! A jak popatrzycie na niektóre zdjęcia, to jakbym nie napisał że to Świętokrzyskie to byście pewnie powiedzieli, że Gorce albo (Beskid) Sądecki.
Wyruszamy z Daleszyc i lecimy niebieskim przez Górę Stołową i Zamczysko, a potem odwiedzamy raki w Rakowie i wracamy najpierw żółtym przez ogromne knieje, a potem szlakiem Velo.
Świętokrzyskie to bardzo mało znane nam tereny, więc "Poznaj swój kraj" :)
No i chyba znaleźliśmy miejscówkę na Wiosenne CZARNE KoRNO 2022 - .... ha, tytułu Wam nie zdradzę, bo na razie to się szykujcie na przełożoną Siłę KORNOlisa (10 październik najpewniej), a niedługo potem Wiosenne CZARNE KoRNO 2021 - Piekło KORNOkorum

Na Świński Ryj !!!

No i po majówce, ale na koniec jeszcze: Szkodnik w szalonych kolorach :D

aramisy
| 20:32 niedziela, 10 maja 2020 | linkuj @djk71 ... ale tak szczerze, tak naprawdę szczerze, takie rzeczy się po prostu przytrafiają. Planujesz wycieczkę np. zielonym szlakiem i nagle się okazuje, że jest bardziej stromy niż mogło by się wydawać albo, że las postanowił zawalić go właśnie wiatrołomami. To pierwsze z mapy jeszcze odczytasz, ale drugiego już nie... to się po prostu przytrafia :)
djk71
| 09:49 sobota, 9 maja 2020 | linkuj A nas się znajomi czepiają kiedy muszą nosić lub prowadzić rowery...
I za nic nie potrafimy niektórym wyjaśnić, że to część.... jazdy rowerem :-)
aramisy
| 20:17 środa, 6 maja 2020 | linkuj Na klasyczne maratony jeździmy bardzo, bardzo rzadko (byłem raz w życiu :D), ale zgadzam się tereny mają potencjał, więc niewykluczone że wpadniemy tu ponownie z maratonem na orientację - którąś kolejną edycją Wiosennego CZARNEGO KoRNO :) wstępnie nawet myślimy o roku 2022, bo pod 2021 zaczęliśmy JUŻ układać trasę na Pogórzu Wiśnickim.
mysza71
| 17:25 środa, 6 maja 2020 | linkuj Super przygoda :)
Sporo miejsc z fotek , kojarzę ze startów w MTBCROSS MARATON ŚLR.
Niektóre podjazdy ,atakowało się z buta :)
Moje góry są cudne :)
Pozdrower :)
aramisy
| 09:56 wtorek, 5 maja 2020 | linkuj Zdziwiliśmy się jak fajne to tereny. Niebieski z Daleszyc na wschód jest po prostu genialny i to jest 20 km ciągiem w terenie. Wiadomo, że wyższe góry zawsze będą nas przyciągać mocniej, bo kochamy góry ale ten niebieski szlak po prostu sam się broni :) rewelacja jak dla mnie - szkoda tylko, że to nie poagóry po 1000 czy 1500 ale chyba nie można mieć wszystkiego :)
mavic
| 22:20 poniedziałek, 4 maja 2020 | linkuj Góry Świętokrzyskie to zdecydowanie najwięcej jeżdżone góry przeze mnie aż do teraz.. Standardowo Majówka w Rudawach. Niebieskiego przyznam nie przejechałem tego odcinka. Ale od dłuższego czasu jest pierwszy na liście. Po Waszym wpisie tym bardziej.
aramisy
| 20:43 poniedziałek, 4 maja 2020 | linkuj Dziękujemy. Ja uwielbiam zdjęcia dróg, zwłaszcza ze szlakiem, więc czasem może być trochę monotematycznie, ale bardzo polecamy zobaczyć te miejsca na własne oczy :)
szydlow
| 18:43 poniedziałek, 4 maja 2020 | linkuj Piękna i malownicza trasa oraz udane zdjęcia.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa okojn