Runek i Jaworzyna w zimowej odsłonie

• Aktywność Wędrówka
Sobota, 9 grudnia 2023 | dodano: 17.12.2023

Ruszamy w Beskid Sądecki poszwendać się po górach w śniegu. Będzie to trochę utrudnione bo Krynica stawia głównie na narciarzy i to na tyle mocno, że oprócz działających wyciągów, istniejące szlaki piesze zostaną adaptowane na stoki zjazdowe... no i to jest już lekkie przegięcie. Nie da się z dolnej stacji wyciągu wyjść pieszo na niebieski szlak, bo ogrodzone zostało wszystko. Jeśli chcecie na górę, to tylko kolejką...i to jest lekki dramat.
Niemniej potem już będzie trochę lepiej - w końcu to góry zimą, czyli będzie pięknie.
Z małym zgrzytem... bo sam szczyt Jaworzyny także zamknięty bo powstaje nowy wyciąg i trzeba poruszać się "objazdem". I to na głównym szlaku beskidzkim. Nie wiem jak dla Was, ale z całym szacunkiem dla sportów zimowych, to jednak uważam GSB jest dobrem narodowym i robienie tutaj wyciągu to jest jakieś nieporozumienie. Zwłaszcza, że nie jest tak, że Jaworzyna nie ma zaplecza narciarskiego - przecież ma ogromne, więc to nie jest dyskryminacja... to nienasycenie, a to spora różnica.
Jak jeszcze tą akcję na dole mogę jakoś zrozumieć, chociaż nie była miła, to zamknięcie GSB i zrobienie z niego placu budowy (i potem w zimie skoro będzie tu trasa zjazdowa, to raczej wątpię w normalne działanie szlaku...) to nie do końca kierunek rozwoju jaki bym widział. Podobnie jak robienie schodów na Babią czy Tarnicę...

Kolejny SKYWALK

Dziwny ten hotel :D

Ale przynajmniej szerokie klatki schodowe :D

Nie wiedziałem, że Beskid Sądecki ma szczyty powyżej 7000 npm! Nie wierzycie? Sami zobaczcie - TUTAJ

Chodź pomaluj mój szlak, na żółto i na niebiesko :)

Run for RUNek :D

Strzeż się tych stworów !!!

Zwłaszcza Karola !!!

Przyczajony :)

Ładnie tutaj

Przeskakujemy w czasie, bo przy schronisku pod Jaworzyna nie robiłem zdjęć - powrót w okolicy naśnieżanych stoków

Naśnieżają nawet drzewa

Pada śnieg, pada śnieg, jeb*ą się bałwanki, a Szkodnik jak to Szkodnik, rozwalił nasze sanki :D

Control panel :D

Nie ma to jak dobre HMI :D

Na powrocie ogród świateł w Muszynie

Jest klimat :)

Ogród pełen sensoryki :D

Królowa śniegu

Chodzi lisek koło drogi :)