Tour de POGORIAssss

Sobota, 30 grudnia 2023 | dodano: 31.12.2023

W poszukiwaniu Nowego Roku czyli Sylwester. Zawsze ten dzień spędzamy albo w górach albo na rowerze (czasem i w górach i na rowerze - to mocno zależy od pogody i warunków śniegowo-lodowych). Tym razem jednak już z rana media donosiły, że "zakopianka" stoi... Uderzamy zatem w zupełnie inne miejsce - na Śląsk. Plan objechać wszystkie Pogorie (bo znamy tylko "trójkę" i to też tylko fragmentarycznie), objechać "szlakiem Tysiąclecia" zalew pod Siewierzem i wbić do wschodniej części "lasów Miasteczka Śląskiego".
To tyle bo dzień krótki. ale i tak pęknie 75 km, a i kilka fajnych kadrów uda się złapać.

"Breaking the waves" - Lars byłby dumny (hermetyczne ale do wy-google'ani jak ktoś nie rozumie)

Ponoć przy Pogoriach są mega wypaśne ścieżki rowerowe... hmmm...

Hmmm 2 :D

Pogoria II jest dość dzika - i super !!

Rzeczywiście wypaśne - mnie się podoba :D

No dobra - żartowałem, takie też są ale nie mogło być tylko takimi :P

Pogoria IV - zdecydowanie najlepsza

Zamglone drzewko :)

Wyspa doskonale czarna :D

Jak ja kocham hydro obiekty :D  a ten jest zacny, zaiste zacny!

Kierunek Siewierz

Zamek w Siewierzu (oj nie byliśmy tu lata, naprawdę lata... chyba w 2007 ostatni raz, mimo że zamki Orlich Gniazd na Jurze odwiedzamy często, to Siewierz jakoś tak zawsze nam nie po drodze był)

Zalew Siewierski

Nad wody spokojne...

Mostek :)

Czas wielkiej wody... 19.05.2010 - tą pamiętamy... Basia powiedziała, że mamy fajny obiekt weselny ale przydało by się wymienić parkiet.
W maju 2010 obiekt został zmuszony do wymiany parkietu... ścian... dwóch pięter... ogólnie po dach był zalany.
Do października parkiet był jak nówka... w zasadzie nie jak :D

Przez mroczny, zamglony las

Nadal skute lodem

Ruszamy w ciemność

Ej, zamkowaty! Nie widzieliśmy już dziś czasem?

Ogień nad Dąbrową

Chyba OPLotka działa :)
(ech... oby nigdy nie trzeba było sprawdzać czy rzeczywiście działa i tego sobie i Wam życzę nie tylko na ten Nowy Rok ale na cała dekadę)