Odbić TELEGRAF z rąk Grupy OTROCZA

Niedziela, 11 kwietnia 2021 | dodano: 12.04.2021

Gdy od Znienacka (tak, "OD" a nie "Z" - bo to całkiem spoko koleś, choć życie go nie oszczędzało: "Sterlitz zaatakował Znienacka, Znienacko bronił się Umiał, a Umiał to był nielada zawodnik!")...
No więc, gdy dostaliśmy od Znienacka dziwnie brzmiącą wiadomość, że "TELEGRAF wpadł w ręce Grupy OTROCZA..." postanowiliśmy zbadać sprawę i wyruszyliśmy w nieznane nam zakamarki tajemniczej krainy Sierra de Santa Cruz (hipsz. Góry Świętogo Krzyża), aby zbadać sprawę i jeśli będzie potrzeba, to zdobyć Telegraf i zmierzyć się z Grupą Otrocza.
Pewnie część z Was nie do końca wie, o co chodzi w powyższym akapicie, więc spieszę z wyjaśnieniem:
Mamy nowy projekt: Korona Gór Świętokrzyskich (na dole strony jest link do dokumentu Worda z wykazem szczytów)
Kilka z nich już mamy: rok temu Szczytniak w Paśmie Jeleniowskim, dwa tygodnie temu Zelejowa i Patrol, no to teraz lecimy dalej: Telegraf, Biesak, Otrocz, Sikorza, Wymyślona, Radostowa i Klonówka (a taki ładny komplecik dzisiaj... 80km i 1500m przewyższeń trzaśnie na pagórach po mających wysokość 300-400m)

Niesamowity jest ten niebieskie szlak - lepszy niż Główny Świętokrzyski (czerwony)

Nie inaczej !!!

"When you're standing on the crossroads that you cannot comprehend, just remember that... " (o tym przypomnieć może Ci kapliczka)

Jest i TELEGRAF :)

Zgadzam się, zawsze trzeba mieć spore zapasy wody!

Prawie jak: "My name is Oliver Queen. For five years I was stranded on an island with only one goal - survive..." :D :D :D

Aramisowe szlaki rowerowe... niezmiennie

Watch your steps :)

Do lasu !!! Tutaj zdejmie nas każdy snajper :)

Proszę zapiąć pasy... SEKWENCJA ZAPŁONU
"Odpalam silnik, 12 garów, w powietrzu unosi się zapach smaru, korba powoli nabiera prędkości, czas już przywitać ciepło mych gości..." (parafraz TEGO)
Nawet liczba zębatek się zgadza z piosenką :)

Pod szczytem Otrocza

Jest i sam szczyt

Dziwne te znaki przy drodze :)

Pisało, że wieża widokowa... Myślałem, że chodzi o tą metalową, ale jakiś "kolo" w mundurze mi drogę zagrodził :)

No może trochę szarpać na zjeździe... Strome te pagóry :)

Podejście pod Wymyśloną (co za nazwa !!!)

Wymyśliliśmy sobie szczyt Wymyślonej, no to jesteśmy :)

Droga na Radostową... będzie tyrania... UPHILL BATTLE za 3, 2, 1...

Jest i ona !!!

Ładnie tu... jak się już wytyrało...